سفارش تبلیغ
صبا ویژن

<*P>

87/2/6، 4:44 عصر .

.

 

 

 

چشم چشم

 

    دو ابرو

                 دماغ و دهن یه گردو...

 

.

.

.

و خداوند انسان را آفرید

 

 

 

چشم چشم

       دو ابرو

                  دماغ و دهن یه گردو

                                                عروسک...

.

.

.

و خداوند عشق را آفرید

 

و خداوند آفرید

آفرید ، من نمی دانم که کدام را زودتر و کدام دیر تر

امّا آفرید

 

بی آنکه بگوید برای کدامین "بار" آفرید؟؟!

 

شاید هم گفت

اما من را کر آفرید

شاید هم گفت ، من را هم کر نیافرید

اما

من دست بر گوشم گرفتم؟؟!

اما خدا دستان مرا که آفرید؟؟

و اراده ام را!

 

و خداوند می خواست من او را برای خودم بیافرینم!

 

 

 


.

...


خانه
شناسنامه

پارسی بلاگ
پست الکترونیک
 RSS 

اوقات شرعی

کل بازدیدها: 702

بازدید امروز : 0

بازدید دیروز : 0


.

؟

لینک به وبلاگ

؟

اشتراک در خبرنامه